شیمی

شیمی و تمامی موارد مربوط به آن

شیمی

شیمی و تمامی موارد مربوط به آن

لایه اوزون و اثرات تخریب آن

خوب قرار بود که من توی سیستمم بگردم و تحقیق هایی که آماده هست رو برای شما بذارم . چند تا موضوع پیدا کردم که سعی می کنم اونا رو بیشتر کنم این در مورد لایه اوزون هست من فقط یه خورده از اون رو می ذارم و بقیه اون رو به صورت پی دی اف دانلود می تونید بکنید.

هوایی که دور و بر ماست و ما آن را تنفس می کنیم صد کیلومتر از سطح زمین به بعد را پوشانده است. قشر هم سطح کره زمین از اکسیژن ،ازت و عمد تابخار آب و گاز های مختلفSH2,CO, CH2 , CO2 CH4,NO2,SO2  به نسبت های مختلف تشکیل گردیده، البته این اختلاط گاهی با ذرات ترکیبات  دیگر همراه است . هر چه از سطح زمین به طرف بالا می رویم ترکیبات اکسیژن و ازت خالص می شود؛ به طوریکه بعد از 30 کیلومتر اثری از گاز های دیگر و ذرات معلق دیده نمی شود و از 40 کیلومتر به بعد بخار آب نیز وجود نداشته، منحصرا ترکیب اکسیژن و ازت یافت می شود.

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:29

ایشالا باک ماشینت پر بنزین باشه همیشه ولی این سومیه سخت دانلود میشه حتما یه نگاه بهش بنداز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد