شیمی

شیمی و تمامی موارد مربوط به آن

شیمی

شیمی و تمامی موارد مربوط به آن

ملاتقی برباد رفته!!

خوب باید بگم که ملاتقی برباد رفته می دونید چرا ؟

داشتم نظرات را چک می کردم دیدم که یکی یه نظر داره گفته من ملاتقی هستم و یک وبلاگ جدید زدم :

http://www.adamshenasi.blogfa.com

خوب اگه به لحن نوشتن توجه کنید همچنین از ایمیل هایی که از خودش گذاشته متوجه می شوید که هک شده !!!!!! زیرا ملاتقی هرگز همچنین ایمیل هایی نمی زاره !! واقعا بد هستش. حتی هومن هم با این ... هم دلش سوخت . یک ایمیل هایی از .... گذاشته که واقعا... در نتیجه کاملا می تونم بگم که وبلاگش

!!!!هک شده!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:01

چرا توضیح نمی دید چی شده؟
همه که مثل شما در جریان نیستن. من شیمی رو سرچ کردن وبلاگ شما توی صفحات آخری بود انگار به خاطر اینه که فعالیت شیمی ندارید و همش دارید اطلاع رسانی میکنید. حداقل این کار رو درست انجام بدید.
من به اون وبلاگ رفتم. تازه آپدیت شده بود. چه جوری هک شده؟
وبلاگی که هک میشه که آپدیت نمیشه.

بهاره شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:25

خیلی مسخره ای! چرا توضیح نمی دی این قضیه هک چیه؟

علی آخوندزاده پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://www.kimia.blogfa.com

فاکم تو کونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد